Status reclamatii Termoenergetica si solutiile acestora (Nicio solutie !)
Luni 26.12.2022 s-a facut o reclamatie privind lipsa apei calde si respectiv a caldurii in cadrul Bl 3, deoarece parametrii sunt mult sub cei normali de cateva saptamani. Raspunsul acestora: nu este adevarat, apa calda exista, dar la incalzire avem o problema la boilerul / vana nr. 5 si se va remedia pana Marti (27.12.2022) seara... desigur, nu s-a rezolvat nimic.
Miercuri (28.12.2022) revenim cu telefon pe aceeasi tema la acelasi numar gratuit 0800 820 002, unde primim nr. de inregistrare T53063 si ni se promite solemn ca echipele tehnice vor verifica situatia in punctul termic si se va solutiona. Simpatica situatia in care "duamna" era pe "spicar" pusa de administratie sa auda si locatarii care erau martori... ni s-a explicat iarasi ca avem apa calda, dar nu ne dam noi seama :))) Ce s-a solutionat? NIMIC.
Joi (29.12.2022) mai bagam o fisa si sunam iarasi. Apelul efectuat de o locatara din scara C care avea alt numar de inregistrare - T53008 - , iar acesteia i s-a spus ca e singura care are aceste nemultumiri 🙂 si nu mai sunt alte sesizari.
Sunand tot Joi (29.12.2022) de la magica companie am fost redirectionati catre Punctul Termic de care apartinem - PT 7 Colentina - nr de tel 0372 757 200. Acolo ni s-a transmis ca ei livreaza agent termic la 37 gr. Celsius si apa calda la 50 gr Celsius. Am spus ca nu avem aceste valori in Bl. 3, asa ca am solicitat echipa sa verifice instalatiile din locatie. Au venit ca intotdeauna, fara acte, fara stampile, fara procese verbale de constatare, fara scule cu care ar fi putut remedia ceva cu adevarat, etc.... Poza "echipei tehnice" putin mai jos,
Dar, ce au constatat totusi in locatie: Agent termic 32 gr Celsius la vana de intrare in Sc A Apa calda 40 gr Celsius la vana de intrare in Sc A
Solutia: inca o aerisire inutila, care nu a schimbat situatia si un raspuns dezarmant de sincer: daca livram in parametrii legali, ne explodeaza tevile pe traseu.Livram ce ne putem permite.
Asadar singura solutie Termoenergetica este NICIO SOLUTIE. Se suna in Call Center, se aloca nr. de inregistrare si cam atat. In rest se obtin promisiuni false, vorbe goale si o doza mare de adevar distorsionat prin explicatii si scuze.
Răspunsul PMB, prin Primar General Nicușor Dan, către Asociația Bloc 3
Taxa de salubritate se va reintroduce in costurile lunare administrative, afisate la avizier, incepand cu 01.01.2022 !
Colectare mobila prin program Supercom
Prin programul lansat de Supercom anuntam locatarii Asociatiei Bloc 3 ca pot solicita colectarea mobilei vechi, in mod gratuit prin programul lansat de Primaria Sector 2. Fiecare locatar este direct raspunzator de solicitarea facuta catre Supercom, urmand a urma instructiunile societatii Supercom - 021 9654
Deratizarea blocului prin Compania Municipala - ei
In urma solicitarilor s-a efectuat deratizarea blocului prin Compania Municipala Eco Igenizare in data de 04.08.2021
Schimbare teava gaze Sc C - 11.01.2021
S-a sesizat si dentificat teava de gaze deteriorata de la intrarea in scara C (spatele blocului). S-a demarat inlocuirea si implicit repararea acesteia.
Schimbare motor lift Sc B - 16.12.2020
Conform notificarilor ISCIR, motorul a fost schimbat. Achizitia motorului a fost facuta direct de la importatorul marcii in Romania catre Asociatie, pentru a nu exista si alti intermediari, automat facand o economie SUBSTANTIALA. Montajul a fost achitat separat, catre firma autorizata cu respectarea tuturor normelor in vigoare. Fata de urmatoarea oferta primita, s-a facut o economie de 7 000 RON. Cu exceptia ofertelor adunate de Administratie, din partea locatarilor, in urma anuntului de a aduce oferte pentru acest proiect au fot primite ZERO OFERTE.
error: Continut protejat prin drepturile de autor. Copierea totala sau partiala, fara acceptul autorului se pedepseste conform legislatiei in vigoare !